Linda Farrow

Ponadczasowy design, bezkompromisowość w kwestiach jakości oraz luksus. Linda Farrow tchnęła w branżę optyczną nowe życie. Przekonuje do siebie wszystkich tych, którzy pragną eleganckiego dodatku w duchu lat 70′ i 80′ i nie tylko.

Założona w 1970 roku marka luksusowych okularów Linda Farrow szybko zyskała uznanie. Początkowo projektantka mody, Linda była jedną z pierwszych osób, które traktowały okulary przeciwsłoneczne jak modę, a jej palec zawsze był na pulsie czasów. Niestrudzony eksperymentator, Farrow, był pionierem wielu kształtów i stylów, które pozostają do dziś. Jej pionierskie zastosowanie kształtu pomogło przenieść okulary na terytorium mody, awangardowe style preferowane przez gwiazdy takie jak Yoko Ono i współpracujące z markami takimi jak Dior, Yves Saint Laurent, Balenciaga i Sonia Rykiel.

Po dwudziestoletniej przerwie marka została odnowiona w 2003 roku przez syna Farrowa, Simona, po odkryciu ogromnego archiwum starych okularów przeciwsłonecznych w rodzinnym londyńskim magazynie. Marka została odnowiona pod nowym tytułem „Linda Farrow Vintage”.

Dziś, działając pod oryginalną nazwą Linda Farrow, marka jest znana ze współpracy z jednymi z najbardziej uznanych projektantów na świecie – między innymi Area, Y / Project, The Attico, Dries van Noten, stale wprowadzając nową perspektywę dla marki. W połączeniu z bezprecedensowym archiwum starych okularów przeciwsłonecznych i bezkompromisowo luksusową kolekcją biżuterii Fine Jewellery marka stała się jedną z najbardziej ekscytujących w modzie.

Wyświetlanie 1–12 z 15 wyników